klavervier.reismee.nl

Traveling is Healing Yes

Costa Rica

Over een maand mag ik weer een reis gaan maken, ik  ga naar Costa Rica, dit prachtige land stond op mijn bucketlist  dus wat was ik blij toen mijn vriendin Sabine mij vertelde dat zij vrijwilligerswerk ging doen in Corovado National Park in Costa Rica. Het plan was snel gemaakt. Zij ging in januari twee maanden voor de papegaaien zorgen en dan vlieg ik in en gaan we samen rondtrekken. Toen we dit afspraken wist ik nog niet dat ik in een burn-out zou belanden. Gelukkig ben ik alweer aan de betere hand maar nog niet volledig aan het werk. Ik had het ticket al geboekt en de vakantiedagen al opgenomen. Na overleg met mijn leidinggevende besloten de trip door te laten gaan.

Want reizen is genezend ! 

Als je mee wilt lezen wat ik allemaal mee ga maken, even je email adres op de mailing lijst plaatsen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!